Ethiopian News, Current Affairs and Opinion Forum
Abe Abraham

ክልተ ልቢ ሓደ መንፈስ !!

Post by Abe Abraham » 20 Oct 2021, 13:37

ክልተ ልቢ ሓደ መንፈስ !!

ኣብ ኢትዮጵያ ብዘይካ መራሕቲ ወያነ ሰላም ኢትዮ-ኤርትራ ዘይዋሓጠሎም ሓይልታት ኣለዉ ። መብዛሕቶም ካብ ናይ ኣምሓራ ሕርያ (ኤሊት) እዮም ። ጽልኦም ሞገታዊ ኣይኮነን ። እዞም ደም ዘይጸግቡ ኣትማን ኣብ ኤርትራ ብኣማኢት ኣሽሓት ሰባት ቀቲሎም እንከለዉ ስጋዕ ሕጂ ኤርትራ ገለ ዝመንጠለቶም ኮይኑ እዩ ዝስመዖም ። " ሻቢያ " ኢሎም ከልዕሉ እንከለዉ ምስናይ መርዙ እዩ ።

ብተመሳሳሊ ኣብ መንጎ ኤርትራውያን ብሰላም ኢትዩ-ኤርትራን ምቅርራብ ኣህዛብን ኣዝዮም ዝሰግኡ ኣለዉ ። ስለምንታይ ባዕላቶም ዝፈልጥዎ እዩ ። ኣብ 'ዚ ነቶም ወያነ ተጸግዓና ኔራ ፡ ኣብ ደብረ-ዘይቲ ዘይቲ ተብልዓናን ኣብ ሃዋሳ ድማ ዓሳ ተምስሓናን ተድርረናን ኔራ ፡ ዝብሉ ቆራዲድ ገዲፍና ማለት እዩ ።

ስለ'ዚ እቶም ናይ ኤርትራን ኢትዮጵያን መንቀኛታት ነናቶም ልቢ ሒዞም እንከለዉ መንፈሶም ግን ሓደ እዩ ። እቶም ናይ ኢትዮጵያ ጸይቂ ክዛረቡ እንከለዉ እቶም " ናይ ኤርትራ " ተሓጒሶም እንዳ ጎየዩ '' ርእይኹም ዶ " ክብሉኻ ይመጽኡ ። " ኢትዮጵያን ኤርትራን ኣብ ውሽጢ እንታይ ከም ዝተሳማምዑ ኣይፈለጥናን ኣሎና " እንዳ በልካ ናይ ሓርኢ-ምውጣጥ-ዘረባ ከኣ ኣሎካ ።

ከባቢና ሰላም ክረክብ እንተኮይኑ እዞም ክልተ ጽዩቓት እንዳቀሃሙ ክኸዱ ኣለዎም ።

Blueshift

Re: ክልተ ልቢ ሓደ መንፈስ !!

Post by Blueshift » 20 Oct 2021, 14:18

ኣድጊ ወዲ ኣድጊ
ንኤርትራ ክትሸይጥ ላዕልን ታሕትን ትብል ዘለኻ ባርያ ጎይተትካ የእዱግ ሓደ እዩ ልቦም እሱ ኸኣ ንመስኪናይ ኤርትራዊ ምጥፋእን ምምብርካኽን እዩ ቐጣፊ።
:evil:

Abe Abraham

Post by Abe Abraham » 20 Oct 2021, 14:50

Blueshift wrote:
20 Oct 2021, 14:18
ኣድጊ ወዲ ኣድጊ
ንኤርትራ ክትሸይጥ ላዕልን ታሕትን ትብል ዘለኻ ባርያ ጎይተትካ የእዱግ ሓደ እዩ ልቦም እሱ ኸኣ ንመስኪናይ ኤርትራዊ ምጥፋእን ምምብርካኽን እዩ ቐጣፊ።
:evil:
ኣነ ኣብ መንግስቲ ኤርትራ ኣዝማድን ኣሕዋትን እምበር ጎይቶት የብለይን ። " ንኤርትራ ክትሸይጥ ላዕልን ታሕትን ትብል ... " ክትብል እንከለኻ ኣዝዩ ዓቢ ክሲ እዩ ። ጭብጥታትካ ኣበይ ኣሎ ? ከይትእሰር መልሲ ብተሎ !!

Blueshift

Post by Blueshift » 20 Oct 2021, 15:12

:lol: :lol: :lol: Terrorism :lol: :lol:
ኣንታ ድርባይ ኣድጊ ወዲ ኣድጊ ፤ኣይ አዚ ቁሩብ ጊዜ እንዲኻ ንኤርትራውያን በውራጃ ትኸፋፍል ዝነበርካ፤ ኣድጊ ምኻንካ ዘይፈልጥ እንተ ኣሎ እንስሳ እዩ፤ ደንቆሮ እዩ ፤ንህዝቢ ደፊንካ ዝደለኻዮ ክትፍርም ንመንእሰያት ኣብ ዘይምልከቶም ዉግእ ምጥፋእ፤ ዝደለኻዮ ብሽም ሃገር ምፍራም፤ሓንጎል ንዘለዎ እንታይ ይግበር ከምዘሎ ፊሉጥ እዩ። ጽባሕ ንግሆ ኣውያት ዋጋ የብሉን።
Shyyt head donkey, That ain't going to happen. Wether you like it or not, Abbiy will sign with the agames, and Eritrea's problem won't end right there up until the people take their future in their own hands. :lol: :lol:

Abe Abraham

Post by Abe Abraham » 20 Oct 2021, 15:29

Blueshift wrote:
20 Oct 2021, 15:12
:lol: :lol: :lol: Terrorism :lol: :lol:
ኣንታ ድርባይ ኣድጊ ወዲ ኣድጊ ፤ኣይ አዚ ቁሩብ ጊዜ እንዲኻ ንኤርትራውያን በውራጃ ትኸፋፍል ዝነበርካ፤ ኣድጊ ምኻንካ ዘይፈልጥ እንተ ኣሎ እንስሳ እዩ፤ ደንቆሮ እዩ ፤ንህዝቢ ደፊንካ ዝደለኻዮ ክትፍርም ንመንእሰያት ኣብ ዘይምልከቶም ዉግእ ምጥፋእ፤ ዝደለኻዮ ብሽም ሃገር ምፍራም፤ሓንጎል ንዘለዎ እንታይ ይግበር ከምዘሎ ፊሉጥ እዩ። ጽባሕ ንግሆ ኣውያት ዋጋ የብሉን።
Shyyt head donkey, That ain't going to happen. Wether you like it or not, Abbiy will sign with the agames, and Eritrea's problem won't end right there up until the people take their future in their own hands. :lol: :lol:

ንስኻ ከም '' ትግራይ ፒፕል '' ኣንበሳ ከም ዝኾንካ ኣይፈለጥኩን ኔረ !! ሓደ መዓልቲ ናይ ብሓቂ ኤርትራዊ ዝኾነ ሰብ ነዓይ ከም ዘይጸልኣኒ እንዳ ፈለጠ " ንዓኻ ብዙሓት ኤርትራውያን ይጸልኡኻ ኢዮም " ኢሉኒ ። ኣነ በቦይን ኣደይን ሓማሴናይ ካብ ኣስመራ እየ ። " ሓማሴን ዓድኹም ኣብ ማእከላ ፡ ኣከለ ዓድኹም ጎልጎል ዓላ ! " ክበሃል እንከሎ ኣይሰማዕካን ዲኻ ? ዓባየይ ከኣ ካብ ኣከለ-ጉዛይ ማለት እዩ ። ካልእ ከኣ ሓንቲ ዓባየይ ካብ ሰራየ ኣላ ። ኣውራጃ ምስ ዓድን መሬትን ርስትን ስለ ዝተኣሳሰር ንህዝቢ ኤርትራ ኣገዳሲ እዩ ። ኢትዮጵያውን ( ተጋሩን ካልኦትን ) ብዛዕባ መንነት ዝግደሱ ኣለዉ ። ንስኻ ካብኣቶም ዲኻ ዋላስ ካብ'ቶም ኢብራሂም ወዲ ኦሮሞ ዝጸርፎም ዝነበረ ?

ከመይ ኢለ መሬት ኤርትራ ክሸይጥ ደልየ ግን ኣይመለስካለይን ። ሕጂ'ውን ተሎ ከይትእሰር !!! ዓቢ ክሲ ደርቢኻ ኣይህደምን እዩ ።

Blueshift

Post by Blueshift » 20 Oct 2021, 15:53

aszz stop it.

Once you said, you were from Tigray, specifically Adyabo. You claimed to be from Quazen or Azen. But, it does not matter what you say, your behavior says it all. You are one qetafi adgi. Didn't you campaign to evict the people of Akele and Seraye from Asmara. Didn't you call the jebertis of Eritrea all kind of names. በዘቅዘቅ ዝአመሉ you are one molacha adgi. :lol: :lol: :lol:

Abe Abraham

Post by Abe Abraham » 20 Oct 2021, 16:08

Blueshift wrote:
20 Oct 2021, 15:53
aszz stop it.

Once you said, you were from Tigray, specifically Adyabo. You claimed to be from Quazen or Azen. But, it does not matter what you say, your behavior says it all. You are one qetafi adgi. Didn't you campaign to evict the people of Akele and Seraye from Asmara. Didn't you call the jebertis of Eritrea all kind of names. በዘቅዘቅ ዝአመሉ you are one molacha adgi. :lol: :lol: :lol:
Some of my relatives from Hamassien used to live in Adyablo. They are farmers with cattle. Many of the places in Northern Tigray carry the names of their Dembe, like Dembe Habela. I have relatives in different parts of Eritrea : Northern Red Sea, Anseba, Maekel, Gash-Barka and Zoba Debub. Yes, I have family members in Quazen, Karneshim. What is your problem with that ?

If you think Tigrayan muslim is an insult. You are wrong. Khairia Ibrahim is a Tigrayan muslim born in Asmara in 1973. Don't be too sensitive.

Now back to our question : ከመይ ኢለ መሬት ኤርትራ ክሸይጥ ደልየ ግን ኣይመለስካለይን ። ሕጂ'ውን ተሎ ከይትእሰር !!! ዓቢ ክሲ ደርቢኻ ኣይህደምን እዩ ።

Blueshift

Post by Blueshift » 20 Oct 2021, 16:41

ኣንታ ሓሳዊ ካብ ሓማሰን ናብ ኣድያቦ ? It is the other way aszz hole. Kerya Ibrahim is not Osman Abdelrahim. Osman is a jeberti born out of Eritrean parents. Kerya is the other way around. ? You were insulting Eritrean jebertis. BTW, what do you think is your excitement here on the forum using different nicks such as Tarik. What do you mean arrest moi ? Do you have any jurisdiction on where I live ? :lol: :lol: Stop joking adgi wedi adgi. I can guarantee you for sure. Eritrea will stay independent. The blood of Eritreans is not for nil. BTW, you haven't answered why you were pushing to evict people from Seraye and Akele ? I know you were complaining about the answer you got from Yemane monkey.....What was that all about ? He told you to baricade yourself in your local capital called Adi Tekelezan. You remember that convesations ? ሕጂውን ኣድጊ ወዲ ኣድጊ ምኻንካ ፍጹም ኣየጠራጥርን እዩ። ለኽባጥ ኣድጊ :twisted:

Abe Abraham

Post by Abe Abraham » 20 Oct 2021, 17:01

Blueshift wrote:
20 Oct 2021, 16:41
ኣንታ ሓሳዊ ካብ ሓማሰን ናብ ኣድያቦ ? It is the other way aszz hole. Kerya Ibrahim is not Osman Abdelrahim. Osman is a jeberti born out of Eritrean parents. Kerya is the other way around. ? You were insulting Eritrean jebertis. BTW, what do you think is your excitement here on the forum using different nicks such as Tarik. What do you mean arrest moi ? Do you have any jurisdiction on where I live ? :lol: :lol: Stop joking adgi wedi adgi. I can guarantee you for sure. Eritrea will stay independent. The blood of Eritreans is not for nil. BTW, you haven't answered why you were pushing to evict people from Seraye and Akele ? I know you were complaining about the answer you got from Yemane monkey.....What was that all about ? He told you to baricade yourself in your local capital called Adi Tekelezan. You remember that convesations ? ሕጂውን ኣድጊ ወዲ ኣድጊ ምኻንካ ፍጹም ኣየጠራጥርን እዩ። ለኽባጥ ኣድጊ :twisted:
Osman is like Khairiya. You do not know them very well.